نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی
سرخط خبرها

۸ آذر تاریخی‌تر می‌شود؟ | ایران-آمریکا در روز صعود به جام جهانی ۹۸

  • کد خبر: ۱۰۳۵۲۹
  • ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
۸ آذر تاریخی‌تر می‌شود؟ | ایران-آمریکا در روز صعود به جام جهانی ۹۸
طبق برنامه‌ای که از سوی فیفا اعلام شده بازی تیم‌های ایران و آمریکا در جام جهانی در تاریخ هشتم آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد. تاریخی که برای ایرانی‌ها یاد آور خاطرات بسیار است...

گروه ورزش|شهرآرانیوز، طبق زمانبندی اعلام شده از سوی فیفا بازی ایران مقابل آمریکا در تاریخ هشتم آذرماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. تاریخی که برای ایرانی‌ها یاد آور صعود به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه است. آیا این روز برای فوتبال ایران با پیروزی مقابل آمریکا تاریخی‌تر خواهد شد؟!

برنامه بازی‌های ایران به شرخ ذیل است:

دوشنبه ۳۰ آبان

*ایران - انگلیس ساعت ۱۹:۳۰

(نخستین بازی ایران در جام جهانی در ورزشگاه چهل هزار‌نفری الثمامه برابر انگلستان برگزار خواهد شد.)

آمریکا - برنده پلی آف اروپا

جمعه ۴ آذر
*ایران – برنده پلی آف اروپا ساعت ۱۶:۳۰

(ورزشگاه بین‌المللی خلیفه که گنجایشی پنجاه‌هزار نفری دارد، میزبان دیدار دوم ایران در جام جهانی برابر برنده پلی‌آف اروپا خواهد بود.)

انگلیس - آمریکا

سه شنبه ۸ آذر

*ایران – آمریکا ساعت ۲۲:۳۰

(ورزشگاه احمد بن علی در منطقه الریان میزبان دیدار حساس ایران برابر آمریکا خواهد بود.)

انگلیس - برنده پلی آف

این مسابقات از ۳۰ آبان سال جاری (۲۱ نوامبر ۲۰۲۲) با برگزاری دیدار افتتاحیه بین قطر و اکوادور در ورزشگاه البیت انجام می‌شود و مرحله گروهی ۱۱ آذر (۲ دسامبر) به اتمام خواهد رسید.

مرحله یک هشتم نهایی بیست و دومین دوره جام جهانی بین روز‌های ۱۲ تا ۱۵ آذر (۳ تا ۶ دسامبر) برگزار خواهد شد.

چهار دیدار مرحله یک چهارم نهایی نیز در روز‌های ۱۸ و ۱۹ آذر (۹ و ۱۰ دسامبر) انجام می‌شوند.

نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی ۲۲ آذر (۱۳ دسامبر) و دومین بازی این مرحله نیز ۲۳ آذر (۱۴ دسامبر) برگزار خواهد شد.

دیدار رده بندی جام جهانی ۲۶ آذر (۱۷ دسامبر) و بازی فینال هم ۲۷ آذر (۱۸ دسامبر) انجام می‌شوند.

سرمربی آمریکا درباره همگروهی با ایران چه گفت؟

گِرگ برهالتر، سرمربی آمریکا بعد از قرعه کشی، گفت: ما فکر می‌کنیم در گروه خوبی افتادیم. هر حریفی در جام جهانی دشوار است. بازی با انگلیس، هیجان‌انگیزی است، ایران حریف متفاوتی برای ماست که در مقدماتی عملکرد خوبی داشت و پس از آن باید منتظر باشیم تا حریف سوم خود را ببینیم.

وی افزود: به طور کلی من از گروه راضی هستم و برای شروع هیجان‌زده هستم. ما اخیراً در یک بازی دوستانه با ولز بازی کردیم، اسکاتلند را می‌شناسیم.

سرمربی آمریکا ادامه داد: ما [گرت ساوت‌گیت و من]خیلی به عقب برمی‌گردیم. او همیشه در کنار من بوده و به من مشاوره می‌داد. وقتی برای اولین بار کار را شروع کردم، به او به عنوان یک مربی نگاه می‌کردم. من مشتاقانه منتظرم تا با او رقابت کنم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->